Monday, November 29, 2010

NBS-ANTOLOGIN IN PROGRESS


Jag har nog aldrig haft så fullt upp med saker som jag har nu. Den här gången tänker jag inte ursäkta mig eftersom jag anser att det är någonting bra. Som några redan vet var jag nere en kortis i Malmö och träffade Henrik, hade ett studiomöte, och ytterligare en grej ni kommer få reda på i februari. Nosebleed studio jobbar på en ny hemsida och en antologi för att fira vårat 5-årsjubileum. Jag jobbar på både August in June och på novellmangan till antologin som jag kallar "the big sleep" och är lite löst baserad på en dröm jag hade

2 comments:

  1. Hon är jätte duktig och jobba jätte snab just nu!

    ReplyDelete
  2. haha naaaw :D
    Im happy you just had to tell everyone <3

    ReplyDelete

Välkommen att kommentera eller fråga någonting ❤